Podczas gdy komunikacja oparta na wskazywaniu zalet marki już nie wystarcza, na rynek wchodzi z impetem nowy trend - personalizacja. Nadeszła era bezpośredniej komunikacji z odbiorcą poprzez produkty, który są dopasowane do jego cech charakterystycznych, a ponadto wywołuje w nim pozytywne emocje.
Mechanizm personalizacji ma budować w odbiorcach poczucie, że firma traktuje ich wyjątkowo i indywidualnie oraz wsłuchuje się w ich potrzeby i z sukcesem je realizuje.
Co tak naprawdę oznacza personalizacja?
W czasach, kiedy wszystko jest powtarzalne, a ubrania, meble czy akcesoria wyglądają wszędzie tak samo, a ich jakość pozostawia wiele do życzenia, warto zwrócić większą uwagę na to, czym się otaczamy. Nic dziwnego, że coraz częściej odczuwamy potrzebę, aby poczuć się oryginalnie i unikatowo. W takiej właśnie chwili ujawnia się personalizacja produktów lub usług, która polega na dostosowaniu pewnych cech artykułu do indywidualnych preferencji, oczekiwań czy zainteresowań użytkownika.
Niebanalny charakter i indywidualny styl - wszystko po to, aby dopasować się do twojej osobowości i potrzeb!
Personalizacja boxów to coś więcej niż grawerowane logo firmy - to personalizacja doświadczenia!
Personalizacja niewątpliwie zacieśnia więzy między firmą, a klientem. Produkt stanowi w tym przypadku bezpośredni łącznik między tymi ogniwami oraz spaja je ze sobą.
W skrócie - personalizacja to emocje, a emocje to słowo, które towarzyszy nam przy każdej realizacji boxowej, m.in. jednej z letnich projektów dla firmy Healthlabs.
Wszystko tutaj było wyjątkowe!
Czarki robione na specjalnie zamówienie w zaprzyjaźnionej pracowni ceramiki, deski z wypaloną personalizacją, palmy i dwie genialne kawy z roślinami adaptogennymi - dla nas jedna z lepszych wysyłek, jakie wyszły z naszego kreatywnego magazynu!
Ale to coś więcej niż zwykła kawa…
I coś więcej niż zwykła paczka - ta pozwoliła ambasadorom poczuć klimat palarni, w której powstają ziarna nowego produktu marki Healthlabs.
Jak przenieść zapach kawy z produkcji prosto do pudełka? Dla nas to było oczywiste! Wszystkie produkty zostały zapakowane w worki jutowe, w których były przechowywane ziarna kawy - poza aspektem dbania o środowisko (w końcu worki jutowe to teraz must-have każdego ekofreak’a!) to naprawdę pachniało nieziemsko.
Dodatkowe elementy naturalnej roślinności w boxach sprawiały, że można było przenieść się na chwilę do innego świata - świata otaczającej przyrody i wszechobecnego zapachu kawy.
Przy realizacjach dbamy o każdy najmniejszy detal. Dlatego bardzo ważne jest dla nas tworzenie oryginalnych boxów, dopasowanych do różnego typu odbiorcy. Personalizacja boxów i produkty robione na zamówienie sprawiają, że osoby, do których trafiają takie realizacje czują się naprawdę wyjątkowo!
Influencer marketing i unboxing experience w jednej realizacji! Uwielbiamy takie wyzwania i niecierpliwie czekamy na więcej!
