News

Jak tworzyć wysyłki kreatywne – opowiadamy o tym w 61. numerze Marketer+

17 października 2023

W środku najnowszego 61. wydania Marketer +, Katarzyna Jabłkowska PR & Social Media Manager w naszej agencji odpowiedziała na pytania, jak tworzyć unikatowe wysyłki kreatywne i boxy firmowe.

Wysyłki kreatywne są już częścią marketingu większości kluczowych marek w Polsce, a premiery produktowe odbywają się właśnie dzięki skutecznemu unboxing experience. Najlepsze kampanie wysyłkowe powstają wtedy, kiedy kreatywność spotka autentyczność, a informacja o danym produkcie idzie viralowo przez całe social media. Wówczas możemy mówić o efekcie WOW. Jeśli do tego dodamy oryginalny launch produktu, to sukces – zaciekawianie odbiorców danym produktem – mamy zagwarantowany.

Jakie cechy powinny mieć wysyłki kreatywne i boxy firmowe, aby ponieść się w social mediach? Należy pamiętać, że najważniejszy jest produkt. Opakowanie ma ukazać cechy i claim marki. Kreatywna paczka, czy box firmowy powinien wywołać efekt „wow” ale z zachowaniem odpowiedniej proporcji. Pamiętajmy, aby tworzyć spójne, proste koncepcje, które podkreślą wyjątkowe cechy produktu i będą integralną częścią misji i wizji całej marki:) Po prostu, słuchajmy marek.

Zachęcamy do zapoznania się z magazynem oraz dodatkiem specjalnym z inspiracjami i pomysłami na upominki biznesowe. Magazyn kupicie TUTAJ lub stacjonarnie w Emipku.