Kreatywna prezentacja – wprowadzenie na rynek LONGEVITY
Przegląd kreatywnych wysyłek z efektem WOW!
Dzisiaj bierzemy pod lupę najbardziej oryginalne i kreatywne wysyłki znanych marek. Osobiście jesteśmy fankami marek kosmetycznych, a przede wszystkim tego jak idealnie potrafią przyciągnąć uwagę i na długo pozostać na językach social mediów. Działają po prostu geniaaaalnie! Jak przygotować idealną wysyłkę? Przedstawiam kilka marek, które wiedzą z czym to się je i my naprawdę to kupujemy.
Oto wysyłki kreatywne warte uwagi:
1.Kosmetyczna marka Too Faced z okazji zbliżającego się początku roku szkolnego i wprowadzenia na rynek nowych kolorów eylinerów wysłała influencerkom na całym świecie mocno oryginalną przesyłkę wzorowaną na szkolny zeszyt. Z jednej strony nikt nie tęskni za szkołą, z drugiej każda z nas nie mogła doczekać się kompletowania nowych flamastrów, zeszytów, kredek i spotkania z koleżankami po wakacjach! Real time marketing oceniamy na sześć z plusem!
2. Inpost na każdym kroku uczy nas jak prowadzić świadomy biznes w duchu określonych wartości i doceniać swoich pracowników. Firma z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciała przypomnieć swoim pracownikom najlepsze lata dzieciństwa i podarowała im Lego – wzorowane na znane im paczkomaty czy sortownie.
Genialne! Wysyłki zostały tak pozytywnie przyjęte w sieci, czego następstwem była produkcja kolejnych zestawów i ich rozdawanie w konkursach organizowanych przez Inpost.
3. Firma kosmetyczna Maybelline postawiła na kultową grę jengę. Wprowadzając nowy tusz do rzęs na rynek, wysłała wszystkim paczki pr zawierające specjalne obrandowane klocki jengi z ukrytym nowym produktem. Marka połączyła piękno z dobrą zabawą! Ta wysyłka odbiła się szerokim echem w sieci!
4. Na tej liście musimy umieścić markę Healthlabs i wysyłki kreatywne, których wykonawcą była nasza agencja. Suplement diety Longevity to młodość, witalność oraz świadomy wybór zadbania o siebie, dlatego pierwsza nasza myśli: natura. Jak to przedstawić? Szklane kopuły połączone z drewnianą podstawą, a w ich wnętrzu kwiatowa kompozycja. W centralnym punkcie oczywiście – LONGEVITY. Influencer marketing to także dbanie o pierwsze wrażenie, dlatego przesyłki dla ambasadorek zostały doręczone osobiście do rąk własnych.
5.Wysyłki kreatywne to nie tylko promocja produktu danej marki ale również forma kreatywnego zaproszenia na event. Warszawska restauracja i klub Selavi doskonale wie, jak do siebie zaprosić! Selavi wysyła cykliczne zaproszenia na organizowane u siebie event. Przed imprezą “Scary Circus” influencerzy otrzymali przesyłkę prosto z rąk Jokera – kartonowe pudełko, ociekające “świeżą krwią”, a w środku wyskakujący balon z zaproszeniem oraz alkoholem na befor. Tutaj kluczowa jest forma dostarczenia przesyłek do rąk własnych.
6.Kolejna interesująca wysyłka kreatywna? Marka Nivea stawia mocno na zakorzenione wartości i dookoła nich buduje narrację. Nivea kojarzy się z ciepłem i rodzinną atmosferą. Marka wysłała swój kultowy krem w pudełku imitującym aparat polaroid. Nic tak nie przywołuje rodzinnych wspomnień jak zdjęcia. Po otworzeniu kartonowego aparatu, marka przygotowała specjalne opakowanie swojego kremu z nałożonym zdjęciem w postaci etykiety.