News

Wysyłka kreatywna – na przykładzie Aurora Company

17 października 2023

Głównym założeniem podczas tworzenia wysyłek kreatywnych i paczek PR powinno być wydobycie z marki istotnych dla niej wartości oraz ukazanie jej
oczywistej wyjątkowości.

Wysyłki kreatywne są już częścią marketingu większości kluczowych marek w Polsce, a premiery produktowe odbywają się właśnie dzięki skutecznemu unboxing experience. Najlepsze kampanie wysyłkowe powstają wtedy, kiedy kreatywność spotka autentyczność, a informacja o danym produkcie idzie viralowo przez całe social media. Wówczas możemy mówić o efekcie WOW. Jeśli do tego dodamy oryginalny launch produktu, to sukces – zaciekawianie odbiorców danym produktem – mamy zagwarantowany.

Dla wielu firm moment zapakowania produktu to nie tylko dodatkowy koszt, ale przede wszystkim szansa. Kluczowa jest bowiem pierwsza interakcja klienta z produktem, która odbywa się właśnie poprzez opakowanie. To ono mówi o Twojej marce, jakości i opowiada indywidualną historię. Według Forbesa 60–80% konsumentów określających siebie jako zadowolonych z produktu nie wraca do niego, jeśli nie doświadczyli efektu WOW lub czegoś charakterystycznego, co zapamiętali dla danej firmy. Opakowanie i aranżacja wysyłki samo w sobie już jest świetnym marketingowym narzędziem, którego nie warto lekceważyć.

Odpowiednia kreacja, opakowanie i sposób wysyłki premierowych produktów pozwala zbudować zaufanie potencjalnych konsumentów do marki oraz daje szansę mocnego wyróżnienia. Wyjątkowość jest obecna w każdej marce, trzeba ją tylko odpowiednio wyeksponować. Podczas realizacji wysyłki kreatywnej należy pamiętać, że najważniejszy jest produkt. Opakowanie ma ukazać najważniejsze cechy oraz tak ważny claim marki, czyli hasło przewodnie marki, które odnosi się do jej wartości, jej tożsamości, cech, a głównym zadaniem hasła jest dotarcie do grupy docelowej. To stworzenie odpowiedniej narracji, które jest przedłużeniem storytellingu brandu.

Stworzyliśmy wysyłki kreatywne dla marki Aurora Company, które od momentu pierwszej styczności z odbiorcą marki miały przede wszystkim ukazać jak ważna dla firmy jest ekologia, natura i wszystko z nią związane.