Od strategii i designu po wdrażanie i promocję – stworzymy dla Ciebie wyjątkowy projekt.
Poznaj nasze najnowsze i innowacyjne realizacje, zainspiruj się i przekonaj się, jak nasze rozwiązania mogą odmienić Twoją markę. Każdy projekt to unikatowe dzieło sztuki, które powstało w odpowiedzi na indywidualne potrzeby i cele biznesowe naszych klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu i twórczemu podejściu dostarczamy rozwiązania, które przyciągają uwagę, budują markę i generują niesamowite wyniki.
Zobacz jak nasze projekty przyczyniły się do osiągnięcia spektakularnych rezultatów, i dołącz do grona zadowolonych klientów już dziś!
Rozpocznij swoją kreatywną podróż już teraz!
Health Labs Care - wysyłka PR Longevity
Szklane kopuły połączone z drewnianą podstawą, a w ich wnętrzu kwiatowa kompozycja. W centralnym punkcie oczywiście – LONGEVITY. Efekt wzmocniony dostawą door to door. Poznaj nasz projekt dla Health Labs Care, który odzwierciedlił misje i wizje nowego produktu marki.
zobacz więcejKappahl - kampania KAPPAHL 4 SENSES
W dzisiejszym świecie marketingu niezwykle istotne jest tworzenie wyjątkowych doświadczeń, które pozostawiają trwały ślad w umysłach konsumentów. Marka Kappahl doskonale rozumie tę koncepcję! Przygotowaliśmy paczki PR najnowszej kolekcji Kay/Day oraz launch produktu. Stworzyliśmy koncepcję KAPPAHL 4 SENSES, która opierała się na czterech zmysłach: wzroku, smaku, zapachu i dotyku. Główne elementy połączyły się w harmonijną całość, tworząc unikalne doświadczenie. Razem z Kappahl wykorzystaliśmy zmysły - klucz do emocji i wspomnień, aby wzbogacić experience związany z marką i samą kolekcją.
Capital - boxy onboardingowe dla pracowników
Pierwszy dzień w nowej pracy zawsze na długo pozostaje w pamięci, ponieważ towarzyszą mu silne emocje. Dlatego niezwykle ważne są detale - my wiemy jak o nie zadbać i dostosować do identyfikacji wizualnej firmy. Realizacja boxów firmowych dla Capital, wsparła proces onboardingowy.
Courtyard by Marriott- zaproszenia i boxy jubileuszowe
Unikatowy – zaprojektowany specjalnie na to wydarzenie – zapach na bazie soczystych fig towarzyszył uczestnikom już od chwili otrzymania zaproszenia, przez cały event, aż do momentu, gdy opuszczali wydarzenie, otrzymując spersonalizowane pachnące flakoniki w boxach prezentowych.
zobacz więcejPolfa Tarchomin - wysyłka PR lini Poldermin
Koncepcja wysyłki produktów kosmetycznych Tarchomińskie Zakłady Farmaceutyczne „Polfa” – Poldermin Complex, które zostały nominowane w plebiscycie Influencer’s TOP 2023! Projekt nawiązywał do natury, aby wyeksponować wartości i naturalne składniki produktów.
zobacz więcejHealth Labs Care - wysyłka PR Balance On
Koncepcja paczek PR dla nowej linii kosmetyków marki Health Labs Care została starannie opracowana, aby dostarczyć odbiorcom nie tylko produkty, ale także wyjątkowe doświadczenie otwierania paczki, podkreślając wartość marki i tworząc pozytywne wrażenie z prezentacji najnowszej lini kosmetyków.
Kappahl - wysyłki Denim Traceability
Koncepcja wysyłki PR Denim Traceability opierała się na kreacji denimowej i transparentności procesu produkcji dżinsów. Naszym celem było podkreślenie pełnej odpowiedzialności produkcji, obejmującej cały proces od wyboru włókna bawełnianego aż po gotowy produkt. Spełniliśmy cel edukacyjny marki - odbiorcy mogą być pewni, że dżinsy są wytworzone z zachowaniem wysokich standardów etycznych i ekologicznych.
Semilac - kampania Apricot Crush
Wspólnie z marką Semilac przygotowaliśmy paczki PR dla kampanii "Moc w Twoich Rękach!". Ta inicjatywa towarzyszy premierze kolekcji Pastel Neons, gdzie główną gwiazdą jest najmodniejszy kolor roku 2024 - Apricot Crush. Wysyłki zostały zaprojektowane zgodnie z tematem kolekcji i utrzymane w harmonii z tonacją Apricot Crush, co nadaje im spójny i nowoczesny wygląd. Warto dodać, że zdjęcia kampanii wykonała Dorota Szulc.
Your Kaya - firmowe wysyłki dla marki
Realizacja boxów prezentowych z okazji Dnia Kobiet była nam naprawdę bliska, ze względu na współpracę z marką Your Kaya, którą cenimy i podziwiamy za przełamywanie trendów i dbanie o idealny customer service oraz wsparcie swoich klientów. Zaproponowaliśmy połączenie kobiecego koloru z ekologicznym przesłaniem, pasującym do misji marki.
zobacz więcejCCC Group - welcome pack dla pracowników
Onborading zawsze na długo pozostaje w pamięci, ponieważ towarzyszą mu silne emocje – idealnym przykładem są welcome packi dla marki CCC. Już na tym etapie pracodawca powinien pokazać nowemu pracownikowi jak ważne w firmie jest jego pojawienie się, a przede wszystkim ułatwić mu start w pracy. Stworzyliśmy personalizowany zestaw, który wspiera onboarding pracowników CCC.
zobacz więcejSemilac - paczki PR na 10 urodziny marki
Stworzyliśmy wysyłki kreatywne z okazji 10 urodzin marki Semilac. Nasza koncepcja paczki pr opierała się na kolorze roku 2023, czyli VIVA MAGENTA - kolorze odważnym, nieustraszonym, pełnym optymizmu i radości, idealnie wpasowującym się w markę.
zobacz więcejMyBestPharma - letnie wysyłki PR
Realizacja letniej wysyłki kreatywne MyBestPharm zawierała - naturalność, świeżość, skórę muśniętą słońcem, modne plażowe dodatki, czyli to, co najpiękniejsze w lecie. Jak zaprezentowaliśmy najnowszy produkt firmy - MyBestProBio?
zobacz więcejOnet - ekologiczne boxy firmowe dla klientów
Ekologiczne wysyłki dla marki Onet. Głównym założeniem Klienta było podziękowanie kontrahentom z udział w projekcie specjalnym. Boxy prezentowe miał być w duchu eko z gadżetem, który będzie codziennym #musthave.
zobacz więcejRingier Axel Springer - 1500 koszy piknikowych
Wysyłka ponad 1500 koszy piknikowych do pracowników Ringier Axel Springer jest idealnym przykładem odpowiedniego opowiedzenia pewnej historii. Poprzez storytelling tworzymy angażujące i niezapomniane wydarzenia. Firma wirtualnie zabrała swoich pracowników do Paryża, Nowego Jorku czy Rzymu.
zobacz więcejPoland Business Run – 6800 boxów startowych
We wrześniu przygotowaliśmy ponad 6800 boxów w formie pakietów startowych dla uczestników biegu Poland Business Run. To jedne z takich realizacji, który wspominamy z ogromnym uśmiechem na twarzy! Takie inicjatywy są bliskie misji i wizji naszej agencji.
zobacz więcejHealth Labs Care - wysyłka PR lini Slove On
Ponad 200 wysyłek kreatywnych z nową linią SloveOn znalazło się u ambasadorów marki! Przy tworzeniu tej koncepcji, jak zwykle koncentrowałyśmy się na zachowaniu spójności ze strategią marki i jej wartościami. Najnowsze kosmetyki marki wyeksponowaliśmy w personalizowanych pudełkach.
zobacz więcejKappahl - kampania Minories Go Nuts
Wspólnie z marką Kappahl rozpoczęliśmy unikalną kampanię, kierując paczki PR do mam prowadzących profile w mediach społecznościowych. Nasze przesyłki nie tylko dostarczyły praktyczne produkty, ale także podkreśliły wartości kolekcji Minories i marki Kappahl. Nasza koncepcja przeniosła ambasadorki do świata kolekcji Minories Go Nuts, wzbogacając dziecięce doświadczenia. Motyw drewna pięknie wspiera ekologiczną misję kolekcji, stanowiąc symboliczny gest zaangażowania w naturalność.
Newsweek - boxy jubileuszowe 20-lecie marki
Newsweek Polska zgłosił się do nas z konkretnym celem obdarowania swoich kluczowych Klientów nowoczesnymi i eleganckimi prezentami z okazji 20 urodzin. Jak zwykle najważniejsza była ekspozycja logo oraz kolorów Klienta ale gustownie i ze smakiem.
zobacz więcejEnpire - boxy prezentowe dla pracowników
Firma Enpire rozpoczęła ten rok od docenienia swoich pracowników i postanowiła uhonorować swoich pracowników wyjątkowymi boxami prezentowymi. Personalizowane gesty nie tylko wyraziły wdzięczność, ale także wzmocniły atmosferę zaufania i lojalności wśród pracowników. Inicjatywa ta podkreśla zaangażowanie firmy w budowanie pozytywnej relacji z zespołem oraz stworzenie inspirującego środowiska pracy.
Health Labs Care - wysyłka PR lini ManiMe
Wprowadzenie na rynek nowych produktów marki Health Labs Care - seria ManiMe. Stworzyliśmy wysyłkę kreatywną, która była tożsama z wizją marki ale przede wszystkim posiadała pewnego rodzaju plastyczność w jej prezentacji.
zobacz więcejHealth Labs Care - wysyłka PR nowego produktu
Personalizowana wysyłka pr pozwoliła ambasadorom poczuć klimat palarni, w której powstają ziarna nowego produktu marki Healthlabs. Jak przenieść zapach kawy z produkcji prosto do pudełka?
zobacz więcejNewbie - paczki PR świątecznej kolekcji marki
Wraz ze świąteczną kolekcją Newbie wprowadziliśmy strategię promocyjną, która przenosi nas na nowy poziom storytellingu w Influencer Marketingu. Opracowaliśmy koncepcję wydarzenia, a wraz z nim pomysł na kreatywne połączenie wysyłek PR z zaproszeniami na nadchodzący event, jako pierwszy element drogi uczestnika. Nasze paczki PR stanowiły więc nie tylko wyjątkową niespodziankę, ale także informowały o zbliżającym się wówczas wydarzeniu dla ambasadorek marki.
Semilac - karnawałowa kampania New Yeaah
Okres karnawału to czas, który w marketingu możemy wykorzystać do tworzenia kampanii pełnych radości, blasku i wyjątkowych chwil. Wspólnie z marką Semilac stworzyliśmy wyjątkowe wysyłki PR, które nawiązywały do najnowszej kolekcji. Naszym celem było nie tylko podkreślenie uroku karnawału, ale również dopisanie historii, która inspiruje do osiągnięcia nowych celów bez presji nowego roku. W końcu zmiany można rozpocząć w każdym momencie!
Aurora Company - ekologiczna wysyłka kreatywna
Stworzyliśmy wysyłki kreatywne dla marki Aurora Company. Boxy miały przede wszystkim ukazać jak ważna dla firmy jest ekologia, natura i wszystko z nią związane.
zobacz więcejGFT - personalizowane boxy dla pracowników
Personalizowane boxy dla firmy GFT, stworzone w kontekście serii eventów pod hasłem HAPPY HOURS - Let’s stay hhappy together, stanowiły wyjątkowe podsumowanie aktywności i zaangażowania. Te personalizowane gesty były wyrazem uznania dla najbardziej aktywnych uczestników, budując silne więzi i motywując do dalszej współpracy.
Homla - wysyłka świąteczna dla influencerów
W organizacji boxów dla marki Homla skupiliśmy się na spójności i oryginalności wydarzenia. Naszym celem było stworzenie narracji, która łączyła elementy boxów i wydarzenia, które organizowaliśmy w Pałacu Potockich, gdzie prezentowana była świąteczna kolekcja marki. Każdy box zawierał produkty Homla i świąteczne akcenty, wprowadzając w magiczny nastrój. Personalizowane, odręcznie napisane listy dodawały osobistego tonu do całego doświadczenia, budując oczekiwania i podsycając ciekawość. To wszystko wpisywało się w koncepcję, gdzie każdy element miał swoje znaczenie i stanowił część większej historii.
Ringier Axel Springer - boxy świąteczne
Kolejna realizacja świątecznych zestawów prezentowych - ponad 1000 sztuk za nami. Nasze propozycje prezentowe mają jasny cel – obdarowany musi poczuć się ważny i doceniony! Wiemy jak to zrobić – wystarczy, że spojrzysz na nasze dotychczasowe realizacje.
zobacz więcejSemantive - świąteczne boxy dla pracowników
Koncepcja świątecznych paczek dla firmy Semantive opiera się na wielu aspektach, które wyróżniają markę i tworzą wyjątkowe doświadczenia dla odbiorców. Poprzez unikalne prezenty, które odzwierciedlają wartości firmy, takie jak innowacyjność i profesjonalizm, podkreślone zostały jej indywidualność i oryginalność. Spersonalizowane podziękowania dodają osobistego wymiaru, wzmacniając relacje z klientami i pracownikami!
Classen - boxy świąteczne dla klientów
Przygotowaliśmy ponad 700 personalizowanych zestawów świątecznych dla firmy Classen. Boxy nawiązywały do kolorystki marki i zostały wysłane bezpośrednio do partnerów biznesowych i klientów.
zobacz więcejArchedsk - boxy świąteczne dla pracowników
Personalizowane i dopasowane do pracowników firmy Archdesk, świąteczne zestawy prezentowe wysłaliśmy w różne miejsca Europy. Firmie zależało na podziękowaniu pracownikom za wkład i zaangażowanie.
zobacz więcej