News

Personalizowana zawartość paczki pr – HEALTH LABS CARE

30 maja 2023

Personalizacja boxów, czyli jak sprawić, aby odbiorca poczuł się wyjątkowo!

Podczas gdy komunikacja oparta na wskazywaniu zalet marki już nie wystarcza, na rynek wchodzi z impetem nowy trend – personalizacja. Nadeszła era bezpośredniej komunikacji z odbiorcą poprzez produkty, który są dopasowane do jego cech charakterystycznych, a ponadto wywołuje w nim pozytywne emocje. Mechanizm personalizacji ma budować w odbiorcach poczucie, że firma traktuje ich wyjątkowo i indywidualnie oraz wsłuchuje się w ich potrzeby i z sukcesem je realizuje.

Co tak naprawdę oznacza personalizacja? 

W czasach, kiedy wszystko jest powtarzalne, a ubrania, meble czy akcesoria wyglądają wszędzie tak samo, a ich jakość pozostawia wiele do życzenia, warto zwrócić większą uwagę na to, czym się otaczamy. Nic dziwnego, że coraz częściej odczuwamy potrzebę, aby poczuć się oryginalnie i unikatowo. W takiej właśnie chwili ujawnia się personalizacja produktów lub usług, która polega na dostosowaniu pewnych cech artykułu do indywidualnych preferencji, oczekiwań czy zainteresowań użytkownika.

Niebanalny charakter i indywidualny styl – wszystko po to, aby dopasować się do twojej osobowości i potrzeb!

Personalizacja boxów to coś więcej niż grawerowane logo firmy – to personalizacja doświadczenia!

Personalizacja niewątpliwie zacieśnia więzy między firmą, a klientem. Produkt stanowi w tym przypadku bezpośredni łącznik między tymi ogniwami oraz spaja je ze sobą. W skrócie – personalizacja to emocje, a emocje to słowo, które towarzyszy nam przy każdej realizacji boxowej, m.in. jednej z letnich projektów dla firmy Healthlabs. Wszystko tutaj było wyjątkowe! Czarki robione na specjalnie zamówienie w zaprzyjaźnionej pracowni ceramiki, deski z wypaloną personalizacją, palmy i dwie genialne kawy z roślinami adaptogennymi – dla nas jedna z lepszych wysyłek, jakie wyszły z naszego kreatywnego magazynu!

Ale to coś więcej niż zwykła kawa… 

I coś więcej niż zwykła paczka – ta pozwoliła ambasadorom poczuć klimat palarni, w której powstają ziarna nowego produktu marki Healthlabs. Jak przenieść zapach kawy z produkcji prosto do pudełka? Dla nas to było oczywiste! Wszystkie produkty zostały zapakowane w worki jutowe, w których były przechowywane ziarna kawy – poza aspektem dbania o środowisko (w końcu worki jutowe to teraz must-have każdego ekofreak’a!) to naprawdę pachniało nieziemsko. 

Dodatkowe elementy naturalnej roślinności w boxach sprawiały, że można było przenieść się na chwilę do innego świata – świata otaczającej przyrody i wszechobecnego zapachu kawy.Przy realizacjach dbamy o każdy najmniejszy detal. Dlatego bardzo ważne jest dla nas tworzenie oryginalnych boxów, dopasowanych do różnego typu odbiorcy. Personalizacja boxów i produkty robione na zamówienie sprawiają, że osoby, do których trafiają takie realizacje czują się naprawdę wyjątkowo!

Influencer marketing i unboxing experience w jednej realizacji! Uwielbiamy takie wyzwania i niecierpliwie czekamy na więcej!